28 Ağustos 2009 Cuma

Galatasaray'ın Rakipleri Belli Oldu

Avrupa Fatihi'miz Galatasaray'ın UEFA Avrupa Ligi'ndeki rakipleri belli oldu. Monaco'da gerçekleştirilen kura çekiminde toplam 12 grup ve 48 takım UEFA Avrupa Ligi'nde yarışacak. Türkiye'den fener de katılıyor...

Temsilcimiz Galatasaray UEFA Avrupa Ligi'nde F Grubu'nda Panathinaikos, Dinamo Bükreş ve Sturm Graz ile eşleşti.

Kura çekimleri Galatasaray'ın istediği gibi gitmedi bence... Kolay bir gruba düştüğümüzü zannetmiyorum. Birinci torbadan gelebilecek en iyi takımla (Panathinaikos) eşleştik çok şanslıyız. Fakat üçüncü torbada şansımız o kadar iyi gitmedi. Üçüncü torbanın dişlilerinden diyebileceğimiz bir rakip (Dinamo Bükreş) çıktı. Dördüncü torbadan gelen rakibi de hiç sormayın... Dördüncü torbanın en güçlü takımı (Sturm Graz) bizim gruba düştü ne yazık ki. Ama yenilenen kadrosu ve teknik ekibiyle ben bu gruptan rahatlıkla çıkabileceğimize inanıyorum...

Bu arada fenere de W. Bremen'in grubundan sonra ki en kolay grup çıktı, şanslılar......

4 mikrofona konuşanlar:

Poseidon dedi ki...

ben torbaları görünce fenerin rakiplerinin hepsini galatasaray için istemiştim.sonuçta kendi torbalarında 12 10 ve 12.ci sıradaki takımlar. ama hiç yoktan iyidir diyip bu kuraya mutlu oluyorum.e grubunda da olabilrdik.

KADİR SEVİN dedi ki...

W.Bremen ve fenerin grupları çok rahat ama biz de üstesinden geliriz diye düşünüyorum zaten..

NoEngel dedi ki...

Merhabalar.
Fener bu gruptan zorlanmadan çıkar.Cimbom ise ahanda buraya yazıyorum, Sonra demedi demeyin.Bu güçlü kadroyla uefa lig kupasını alır. nokta.

KADİR SEVİN dedi ki...

NoEngel'in ağzından bal mı damlıyor? :)