25 Ağustos 2009 Salı

Google Today - Galileo


Tartışılmaz Dünya'nın en büyük internet şirketi 'Google' halen de büyümeye devam ediyor. Bir gün TV'de rastgele Google'ın serverlarını görmüştüm. Önce Google olduğunu anlamadım, NASA araştırma merkezini falan anlatıyorlar sanmıştım hehe... Çünkü arama motorlarının hızını arttırmak için inanılmaz boyutlarda çanaklara benzer makinalardan oluşan arazileri var.

Global bir şirket haline geldi Google... Başarısını burada tartışmaya gerek yok muazzam bir başarı hikayesi bence. İleri görüşlülük, bizim toplumumuzda henüz yer edinememiş bir bilinç. Neyse efendim bugün Google amca Galileo'ya jest geçmiş, 400 yıl sonra onu milyonların kullandığı internet yoluyla anmış... "Galileo's telescope" dikkatimi çekti çünkü deminden beri BBC'nin hazırladığı ve 8 VCD'den oluşan "The Planets" belgesellerini izliyorum. Sık sık Galileo'dan bahsedildiği için ve interneti her açtığımda yukardaki teleskoplu Google karşıma çıktığı için dayanamadım bişiler karalayım dedim.

Ne iyi etmişim di mi?

2 mikrofona konuşanlar:

Benay Gavazoğlu dedi ki...

evet iyi etmişsin :))

KADİR SEVİN dedi ki...

hehe saol cnm =)