29 Ağustos 2009 Cumartesi

Satılık Antika Löküs

Geçtiğimiz günlerde ananemin evine gitmiştik. Bana dedemden kalan antika fakat çalışır durumda olan bir löküs olduğunu, bunu bana vermek istediğini söyledi. Tavan arasındaki tozlu rafların arasından bulup çıkardık. Antika eşyaları çok severim; büyülendim, bu harikaydı...

Antikaları her ne kadar çok sevsem ve evimin bir köşesinde yer etmesini istesem de şu sıralar ev mev olmadığı ve malum öğrenci olduğum için uygun bir fiyata satmaya karar verdim löküsü. Araştırdığım kadarıyla 1960 model löküsler için bile 2000 TL'nin üzerinde fiyatlar istiyorlar. Fakat bizim löküs en az Cumhuriyet 'in İlanı Dönemi'nden kalma...

Ben de GittiGidiyor.com sitesinde açık arttırmaya çıkardım löküsümü... 1000 TL'den fiyat açtım, umarım alıcı bulurum. İlgilenen veya göz atmak isteyen BURAYA tıklasın.

2 mikrofona konuşanlar:

Poseidon dedi ki...

bloğumda senin için küçük bi ödülüm var :)

KADİR SEVİN dedi ki...

ödül küçük olabilir ama anlamı büyük benim için.. teşekkürler :)