30 Ağustos 2009 Pazar

Var mısın İddaa'ya?

"Bahse giren kazanır." diyor sloganı... Hayır kazanmaz efendim, adı üstünde bahis. Biri kazanır diğeri kaybeder kurallar böyledir. Koskoca İddaa bahis şirketi kaybedecek değil ya? Herhalde tüm riskleri göze almayıp, araştırıp da kurulmuş bir sistemdir.

Şöyle ki, mesela bir gün bir genç 100 lira kazanır ve gaza gelir. "Lan ben tutturuyorum zaten kazandım, kazandığım parayla oynayım da kazancımı katlayayım" der... Bundan sonraki büyük bir güvenle oynadığı kupon kesinlikle yatar, hem de 1 maçtan. Delikanlı üzülmez, henüz zarara girmemiştir ve tutturduğu 100 liralık kuponu düşünür. Bir daha oynar, kazanamaz. Bir daha oynar, kazanamaz ve ne kâr ne zarar durumuna gelir; yani kazandığı tüm parayı kaybeder.


Hırslanır, "ben nasıl kaybederim!" psikolojisine girer. İddaa oynamakta uzmanlaşır. Ama top yuvarlaktır, tüm kuponları elbette tutmayacaktır. Sözde kazanıyordur ama İddaa bahis şirketi de kaybetmiyordur aslında...

Böylelikle bu çark döner durur... İddaa oynayan kazandım zanneder, İddaa şirketinde sermaye döner. İddaa oynayan kaybeder, sinirini bloga yazarak sarfeder...

Şimdi "Var mısın İddaa'ya?"

6 mikrofona konuşanlar:

Neslihan dedi ki...

ben yokum. Girmem zaten.
Sen girdin galiba

KADİR SEVİN dedi ki...

biraz önce bi kupon yaptım tutmazsa iddaa'yı bırakcam :P

Poseidon dedi ki...

ben de bi ara deli gibi oynuyodum ve bundesliga yı takip ediyodum en garanti lig orası diye.ama fazla getirmiyo getireni de diğer kuponlara yatırıyosun dediğin gibi top yuvarlak gelen gidiyo:D
bu arada haydi gs :)

KADİR SEVİN dedi ki...

galibiyet ve 3 puan güzel ama ben üst oynamıştım bu maça :/

Poseidon dedi ki...

alıştık 4 5 atmalarına beni de kesmedi maç:D

KADİR SEVİN dedi ki...

yedek kadroyla çıkınca bile 2 gol oluyor maçta. dedim en az 3 atarız :D 1.30 oranına yaktım kuponu